حسام الدینحسام الدین، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

حسام وقتی کوچک بود

مامان قبل از تولد حسام

1391/3/14 1:24
نویسنده : مامان حسام
344 بازدید
اشتراک گذاری
  • امشب مورخ 88/8/30 ساعت 23  میل سخن با تو عزیز دوست داشتنی ام دارم با تو فرزند پاک ومعصومم .
  • چندماهی است مادرت میل به دیدار تو پیدا کرده تقریبا از تیر ماه  ولی خوب شرایط خودم را طوری احساس نمیکردم که بتوانم از تو دلبندم انطور که مناسب شانت میباشد پذیرایی کنم.ازان زمان تا الان دایم با خودم کار میکنم تا هرچه زودتر امادگی روحی وجسمی پیدا کنم وتو را در دلم جای دهم.تا این هفته اخیر که دیگر
  • احساس میکنم طاقت دوری تورا ندارم ومیخواهم هرچه زودتر روی ماهت را ببینم . 
  • بخاطر همین ابتدا به خانه بهداشت رفتم و امپول کزاز رازدم تا تو از این بابت در امان باشی وامشب نیز به دندانپزشکی رفتم ودوتا از دندانهایم راپر کردم .کتابهایی راهم جهت پذیرایی و سپس استقبال از توخوانده ام تا محیط مناسبی را بتوانم برایت مهیا کنم.
  • درنهایت نیز از خداوند کمک میطلبم تا مرا در این امر یاری کند .اینها را گفتم تا بدانی برای من چقدر خودت وتربیتت مهم است.مادرت با تمام وجود از هم اکنون خواستار سعادت و خوشبختی توست.
  • من وپدرت هردو خواستار فرزندی سالم وصالح هستیم وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد.
  • از دور میبوسمت گلم.فرشته
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)